src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Morgon!

image715
Ny vecka, nya förutsättningar! Denna vecka är så gott som fullbokad för min del 50% av tiden har med skolan att göra och 20% består av den tid jag ska sitta hemma och arbeta med skolarbeten. Resterande 30% går åt att städa och göra andra hushållssysslor. För hoppningsvis kan jag klämma in någonting annat också som inte är så speciellt krävande.

Om en och en halv timma ska jag i väg och ha seminarium, känner mig inte alls säker inför det, har läst men jag har inte fått grepp om hur vi direkt ska göra?

Vad ska ni andra hitta på för roligt i veckan eller idag?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0