src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Gårdagens kalas

Ja igår kväll så var jag hemma hos Ida och grillade nere vid Havstenssjön, för att fira hennes födelsedag. Vi var några stycken. Det var riktigt trevligt och vi hade livliga diskutioner, och det var personer där som bara förstod engelska, men jag höll mig till svenskan. De skratta åt mig och sa att jag var rolig för de förstog mig i alla fall för jag har så mycket kroppsspråk och viftar med händerna:S

image695
God mat!
image696image697image698image699image700
image701
image702
Födelsedagsbarnet själv!

Kommentarer
Postat av: syrran

Du måste ha haft väldigt trevligt=)

2008-05-10 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0