src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag 16 Maj

Ännu en ny dag och veckorna går väldigt snabbt, kändes som det nyss var Måndag. Om en halvtimma kommer Eleonore hit och vi ska sitta med B-uppsatsen och försöka göra så mycket som möjligt så vi bara kan sitta och göra småsaker på söndag. På måndag ska det in till läraren då hon ska bedömma om vi får komma upp och examineras. Som det känns just nu kommer vi få det, bara vo kämpar på med det sista nu. Det är inte så lätt och få ihop allt när jag och Eleonore läser två olika kurser och jag har haft så mycket att göra med projektet. Ja ja vi får ta till helgerna, det gör inget, jag är bara glad om jag kan fördriva dem. Nej nu ska jag göra mig i ordning och dricka min drink. Sen är det bara att tuta och köra:)

Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0