src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Blandade känslor

Det är svårt att öppna sig och visa sina känslor när de andra inte förstår. Att visa någonting och ingen vet egentligen vad det handlar om. Svårast är när de inte vet vad oraken är egentligen, titta i spegeln och se, många svar kan finnas där. Jag önskar så mycket, jag vill så mycket men det känns som en skört glas, snart ramlar det i golvet och jag måste skaffa mig ett nytt. Lek med tanken och se vad som händer med det nya glaset, det kanske ger dig nya möjligheter, förhoppningsvis går det inte i i tusen bitar. Livet finns inte i glaset, livet finns med dig och du kan börja om på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0