src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

B-uppsatser

Nu har jag varit duktig igen och läst både våran egen och en annans grupps b-uppsats:) Ganska intresanta ämnen man väljer igenligen! Vårt uppsats heter "DET EGNA ARBETETS UTVECKLING -En kvalitativ studie av några elevers uppfattningar i skolår ett och två" och den andra gruppens uppsats heter "ELEVERS SYN PÅ LÄXOR -Varför går vi inte tio minuter mer varje dag istället för läxor?"  Tycker det är intresant att läsa vad man själv har kommit fram till, jag har blivit en mer reflekterande människa sedan jag börja på högskolan, eller det var jag innan med men inte så här mycket. Ska verkligen spara alla uppsatser och andra arbeten! Ska fixa en mapp där jag har allt i. Inget får komma bort i flytten bara. Det ska nog ordna sig.

Till hösten ska jag bli lite mer ordningsam av mig, så jag vet vart alla mina saker är:) Papper speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0