src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbart väder

Måste säga att vädret är som allra bäst nu när solen tittarfram och snön sakta smälter bort. Tog en promenad ner till Fia förut och träffa henne innan hon åkte till Annie i Branäs. Var as länge sedan vi såg varandra, så det var roligt. Vi bestämde att hon, Annie och Tina ska komma ner till mig och festa innan sommaren:) Det blir nice! Hade tänkt och åka in till Askersund vid kl ett men jag orkar inte, behöver sätta mig och skriva, åker in vid tre i stället så kan jag hjälpa mor och handla inför påsken. Jobbigt med påsken nu tycker jag, mycket godis men jag ska nog kunna hålla fingrarna borta från godisskålen. Men jag bjuder gärna små påskkärringar som kommer och knackar på dörren.

Idag kommer Pelle hit med, så jag blir nerpetad på soffan i natt. Kan verkligen inte sova i mammas gamla säng, fråga mig inte varför men jag somnar bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0