src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött

Nu har tröttheten slagit till i mitt huvud, vet inte vad jag ska skriva mer på arbetet? Kanske är bäst att avrunda för dagen? Ska upp tidigt i morgon för det är VFU, det är bara jobbigt att komma dit jätte trött. Egentligen känns det som att man inte har tid att komma dit, men man måste ju. Måste göra en till uppgift med barnen men jag vet inte vad? Måste i allfall göras denna vecka så jag kan få med det i portfolion. Kanske någon rörelselek? Eller kanske bara ta en sångsamling? Men vad får jag ut av en sångsamling? Uch jag har blivit för pedagogisk känner jag, jag kan inte göra någonting med barnen utan att jag tänker varför jag gör det:/  Få kanske ta ut planeringstimmar i morgon för att hitta på vad jag ska göra? Ja ja vi får se, vilket fall måste jag sitta här framför datorn vilken tid jag än kommer hem för jag har en hel del att göra. Känns i allfall att jag har en plan för redovisningen av portfolion i allfall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0