src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= VFU, Kör

God morgon!

Längtar tillbaka till min varma säng, somna sent igår och det känns i huvet idag. Ögonlocken vil slå igen och kroppen vill ligga ner. Men det är bara att ta sig i kragen och börja göra sig i ordning och palla sig i väg till VFUn. Ska tillbaka till mina små kottar idag, saknat dem, även fast det var så roligt i går. Ska ha samling med dom idag!
Sen när jag kommer hem är det bara att göra sig i ordning och sen är det dags för kören på högskolan. Äntligen har jag hittat mitt fritidsintresse, inte lika aktivt som fotboll men jag får i allfall sysselsätta mig med någonting. Ska gå dit med Ida som varit med tidigare så man slipper känna sig ensam i gänget. NEj nu ska jag fixa mig och sedan dra i väg.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0