src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

TORSDAG= SKOLAN

Ännu en torsdag oh dags att dra sig till skolan, fast inte riktigt än för vi börjar 10.15. Vi ska ha seminarium om vårat arbete i tvärgrupper, men tur som jag hade så får jag vara med Wictoria och Evelina! Två kändisar i allfall:P Vi slutar kl 12.00 och då ska jag bara vänta på att Annelie ringer och säger att hon har kommit hem, så ska vi plugga. Så det blir att dyka i skolböcker idag, men det får inte bli för sent för jag måste hem och städa, ser inte roligt ut här hemma nu.

Vet fortfarande inte om Sandra kommer i helgen eller inte? Får se fall hon blivit bättre? På tal om sjuk så känner jag att förkylningen håller på och flyga på mig, var jätte hes när jag vaknade och täpt i näsan. Men nekar man att man är sjuk brukar det funka:) kommer väll bryta ut ordentligt på påsk kan jag tro...brukar ju komma när det är helg.

Nu är klockan 07.35 och jag tänker ställa mig och diska:)

By by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0