src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Ännu en dag, tiden går snabbt. Ska i väg till VFUn och min lärare kommer idag, ingen nervositet än? Igentligen vad ska man vara nervös för? En helt vanlig människa ska komma och kolla när jag håller i en aktivitet:) Jag säger som min handledare "Jag är där för att lära"!

Annars idag då? Jo jag ska träna på gymet hade jag tänkt mig, får se fall Annelie ska med? He he hon är ju lite seg efter en vecka i Åre så jag får väll dra dit henne, hihi. Fått upp flåset nu ordentligt känner jag, ja orkar mycket mer och blir inte trött lika snabbt. Mp3 i örona och fullt ös!!!!

Vad händer annars i veckan då?

Onsdag: Ledig från skolan, så jag ska skriva på portfolion och utvärderingen i andra kursen (Har börjat i allfall). Får se fall Annelie får jobba eller inte för annars är vi hos henne

Torsdag: Redovisning i skolan, sen är det hem och bara hem och städa och plugga igen.

Fredag: Sandra kommer hit!

Lördag: Sandra är här och melodifestivalen på tv!

Söndag: Sandra åker hem och jag får dyka i böckerna igen:/

Kommentarer
Postat av: emelie

godmorgon :)

2008-03-11 @ 06:40:34
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0