src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Resa

Jag har suttit i några dagar nu och funderat på om man inte ska ta och åka utomlands i höst
eller slutet av sommaren? Känner att jag skulle behöva ha minst en vecka semester efter ett
års pluggande och en sommar fylld med jobb. Man kanske ska ta en vecka då man inte har
mycket i skolan? Men det finns ju ett problem till, vem ska man åka med, själv är ju inte så
roligt kan jag tro. Får hoppas att någon annan känner som jag och vill ta en tripp!

Sitter och njuter verkligen av den underbara vårsolen, den gör en glad! Men någon promenad
blir blir det inte tal om idag eller i morgon i allfall, eftersom man har en del att göra. Men i
helgen kan man ta sig en tur om vädret tillåter!



Kommentarer
Postat av: Mia

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 15:28:09
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0