src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag

Är uppe tidigt för jag kan verkligen inte sova, det är jätte jobbigt. Sandra sover i allfall, så jag sitter vid datorn för att inte störa henne i hennes söta drömmar. Igår hade vi det trevligt på Kinatown och åt trerätters (Aja baja fia) men va tusan en gång på en månad, vad gör väll det? Vi hade som vanligt mycket att brata om och mycket skratt blev det. Riktigt god mat och dryck gör gott en fredagkväll! Sen när vi kom hem kollade vi lite på tv och lite klipp på youtube, oj vad vi skratta åt Björn Gustavsson och Johan Glans, det är verkligen mina favoriter.

Idag bjuder dagen på en promenad, shopping, tacos och melodifestivalen med ett gott glas vin:) Låter inte dumt va? Nej nu kanske jag ska gå och lägga mig igen, kan ju i allfall lägga mig oh glo i taket så kanske jag somnar
.
image555image556

Kommentarer
Postat av: moster

Trevlig helg, och heja Christer
han vinner!!!!

2008-03-15 @ 12:23:11
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0