src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helgens bravader

Fredagen börja med att Sandra kom hit klockan 18.14 från Göteborg med tåget! Sen pallade vi oss heimage559m med hennes saker och sedan begav vi oss till Kinatown och åt god trerätters middag, och pratade massa minnen och annat som hänt i våra liv sedan vi träffades sist. Vi hade riktigt trevligt med många skratt och det följde oss ända hem då vi hade roligt framför datorn och kollade olika Youtube klipp med Robert Gustavsson, Johan Glans och Björn Gustavsson. Sandra och jag har verkligen samma humor:) Kvällen gick snabbt och båda var riktigt trötta redan vid elva tiden så vi gick och sussa tidigt!
image560
På lördagen så började vi morgonen med frukost och en massa prat om en speciell sak (Ha ha undra vad?). Sedan gjorde vi oss i ordning och begav oss ut på stan och gjorde den osäker. Kolla runt i olika affärer och hitta massor av roliga saker, men jag höll mig under 200kr i allfall, det var värre för Sandra som brände iväg mer pengar, men jag måste säga att hon gjorde värsta kapet med en tröja som hade mikroskåpiskt litet hål, hon fick 50% på den ha ha. Det var inte illa pinkat kan man sägaimage561. Vi hitta båda två nya billiga dukar på hemtex och sedan penslar som man kan ha när man bakar goda bullar! Sen tyckte jag att jag gjorde ett kap när jag hitta 6 st snapsglas för 43 kr! Efter allt shopande  så fick vi båda tokryck och gjorde en busig grej:) Inget jag kan avslöja för tillfället men jag kommer berätta inom en snar framtid:P Resten av dagen gick åt vårt lilla bus! På image562kvällen var det dags att laga mat och det bjöds på tacos! Riktigt gott kan jag säga efter en hektisk dag! Blev ett glas vin till och det blev extra gott! När maten var avklarat bänkade vi oss framför tvn som ungeför 5000000 andra människor i detta avlånga land för att se den stora finalen i Melodifestivalen. En sak var säker för min del, skulle Christer Sjögren vinna ska jag aldrig mer se på melodifestivalen. Både jag och Sandra hade våra favoriter klara och Charlotte Perelli stod som vår etta. Men den vi längtade efter i hela programmet var Björn Gustvsson! Blev lite besvikna till en början men det sist framträdandet av honom var bättre:) Med spänning såg vi sen alla röster och det blev ett lyckligt slut, CARLOTTE PERELLI VANN! Det var många år sedan en person vann som jag verkligen höll på:)
image563
Idag började dagen lik som igår med frukost och en hel del prat, måste ju prata massor innan hon ska ge sig i väg till götet igen! Sedan tog vi en promenad och jag visa runt lite utanför skolan. he he kul? Men vi kom ut i allfall i det fina vårvädret! När vi kom hem så åt vi rester från gårdagens middag och sedan var det dags för tösen att åka hem. Sorgligt men sant, emn en sak är säker vi kommer prata en hel del med varandra ändå ;P Eller hur Sandra;)

Ja hon var glad när hon åkte hem i allfall!

image564


Bilder från helgen


LÖRDAG
image565
JAG!!!

image566
Har man en kock i lägenheten tycker jag faktist man ska utnyttja den!

image567image568
Lite vin blev det även efter maten:)

image569image570
Sandra mumsa godis men jag lovar att jag inte gjorde det!

image571image572image573image574
Bilderna säger ju allt om oss:)

image575image576
Vi avslutar lördagens bilder med dessa två!

SÖNDAG
image577
På vår lilla promenad hitta vi blommor:)


image578
Liten bit av vår promenad!

image579
Påväg till tåget!


ROLIGASTE HELGEN PÅ LÄNGE! TACK SANDRA!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Såklart! Fan, jag hade svinkul! Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde denna helg!
Sen får du skicka bilderna till mig.. och så hoppas jag att vi kan få ett svar imorn! :D

2008-03-16 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0