src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Buserier

image557Jahopp nu har jag och Sandra varit på staden och gjort den osäker, mer osäker än vad vi själva var och gjorde någonting busigt:) Ha ha lite hemlisar på G! Roligt har vi haft i allfall och mycket skratt. Har köpt 4 stycken dukar på hemtex för 99kr, de var jätte fina! Sen köpte jag snapsglas, och en pensel så jag kan pensla bullar! så jag har inte haft så mycket utgifter idag, höll mig under 200 lappen! Hihi jag är helt uppspelt av våran lilla hemlis:P
image558
Nej nu ska jag hjälpa sandra och laga till tacosen, kan gissa att jag får ta tag i köttfärsen:)

Om en timma och tjugo minuter går Melodifestivalen av stapeln, och vi är självklart på plats då, med ett glas vin i handen:) Men en sak är i allfall säker, vinner Christer Sjögren kommer jag aldrig mer kolla på melodifestivalen mer (Sandra håller med). Vi hoppas i allfall på en trevlig kväll framför tvn, men man vet ju inte vad som händer?


Kommentarer
Postat av: moster

Heja heja Christer, han kommer att vinna stort...

2008-03-15 @ 19:07:52
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0