src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad händer i veckan..

...igår så spelade vi match mot Adolfsberg och matchen slutade 1-1 så ett poäng blev det. Fick spela 10 minuter i andra halvlek vilket jag tyckte va synd för jag hade mycket mer att ge. Men vad ska man göra? Det är bra att göra som tränarn säger och va glad för att man i huvudtaget fick tätta sin fot på plan.

Idag vet jag inte vad som händer om jag ska vara ärlig? Skulle vara roligt att hitta på något skoj men jag vet inte vad som händer? Kanske ska ta och ringa någon och se fall man kan ta en promenix om vädret tillåter? Mor och jag kanske ska till Rönneshytta och köpa ny "pistol" till vattenslangen och kolla möbler som jag kan ha till min balkong när jag flyttat.

De andra dagarna denna vecka ser ut på detta vis:

Tisdag: Träning 18-19.30
Onsdag: Öppen för förslag!
Torsdag: Match!!! (men jag vet inte fall jag får spela)
Fredag: Midsommar, ska sälja hamburgare mellan 14.30-16-30 och på kvällen bär det hem till Lina där vi ska fira midsommar som bara den:)
Lördag: Jobba 16-22
Söndag: Jobba 16-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0