src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Studieresultat


Satt och kolla mina resultat under mitt första år på Högskolan och lärarprogrammet, och jag blev riktigt stolt över mig själv! Jag har klarat igenom 5 kurser under det allmäna utbldningsområdet (AUO) man kanske kan kalla det "basår" utan att har fått en ända enskild kompletering. Trodde aldrig det skulle gå så bra första året, något som gjorde mig ändå mer förvånad var att det första VG: t dök upp redan första terminen:) Jag hade kanske räknat med att få det någon gång under mina 3,5 år men jag kunde aldrig drömma om att det skulle komma så tidigt. Man kanske har många dålda kunskaper som kommer fram, man har verkligen vuxit som människa under det första året. Nu är det bara att ladda batterierna inför höstterminen så mycket kul kommer hända, det första är att jag ska vara fadder för de nya lärarstudenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0