src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag...

Ja ha då var det söndag igen, veckorna går snabbt. Solen skiner och det är varmt ute, funderar på om jag ska lägga mig och sola här ute eller om jag ska göra det på stranden? Om jag ska ner till badet vill jag ha någon med mig för jag vill inte vara där själv. Igår bada jag för första gången utomhus:) Det var riktigt skönt eftersom det var så varmt i luften.

Annars idag så ska jag kolla på match när mitt lag spelar, får inte vara med i dag häller:( Får le hoppas att det går bra, Becca ska kanske med och kolla så jag lipper vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför får du inte vara med då? kul med fotboll ju:)

2008-06-08 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0