src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag


Skönt att få sova ut efter en lördag som man tillbringade största delen av på jobbet och natten till att köra bil. Vakna 10.00 av mig själv och jag skulle kunna sova lite till men man kan ju inte tillbringa hela sin ledig dag åt att ligga och sova. Ska till Mullhyttan idag också och besöka min moster så det var dags att gå upp i allla fall. Resten av familjen har inte kommmit ur sängen, så jag är först uppe. Bara katten står utanför dörren där nere och hoppar på handtaget och vill in. Men han får vänta en stund.

När jag kollar ut genom fönstret ser jag att solen tittar fram och det ser ut att bli bra väder idag:) Hoppas det blir det i morgon med under dagen för jag börjar inte jobba förens vid kl 16.

Nu är det dags för att plocka fram frukost och göra mig i ordning!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: vivan

ha en bra dag du med...och hälsa till Mullhyttan....kramiz

2008-06-29 @ 10:41:46
URL: http://vwellermo.blogg.sec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0