src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Lika varmt som i går m inte värre, njuter av att jag kan ägna min lediga tid i solen! Kommer säkerligen tillbringa mycket tid i solen idag, eftersom jag ska till Skyllbergsvallen och kolla när mitt lag spelar match mot Laxå och innan det ska vi äta mat tillsammans och ha roligt. Det är nog dags att ta fram solkrämen nu, så jag inte bränner upp mig. Jag hittar verkligen inte mina fotbollsskor? Jag hade dem i en påse här hemma men nu är den borta, hoppas bara inte att mamma har slängt den påsen när hon rensat, det skulle inte förvåna mig. Måste ju ha dem för nu ska jag ju börja träna igen och jag har inte råd att köpa nytt. Min syster brukar ha koll, får fråga henne om hon sett dem?

Nej nu ska jag göra mig i ordning!

Ha en underbar dag i skolen, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0