src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kvällning

Det börjar bli dags för sängen nu men jag tänkte blogga lite först:) Idag har det inte hänt allt för mycket, mer än att jag har suttit från och till på motionscykeln halva dagen och tillslut komit fram till att jag cyklatb 3 mil:) Känner mig jätte duktig och det känns verkligen i mina lår. Hoppas jag inte kommer ha allt för mycket verk i dom i morgon då jag har fotbollsträning. Vill ju visa mig duktig i morgon så jag förhoppningsvis kan kvalificera mig till matchen på Torsdag. Jag är ju inte en av dom i laget direkt som bara får va med utan och ha tränat och så, utan jag får verkligen kämpa för att va med i huvudtaget. Ja ja vi får se, annars får jag hitta på något annat roligt på torsdag, börjar kännas tråkigt att gå dit och kolla.

Idag har jag verkligen suttit och filosoferat mycket om framtiden, vad är det som kommer hända? Hur kommer mitt lov se ut? Kommer jag leva ensam? Kommer jag ha familj? Jag blir verkligen stressad när jag sitter och tänker på sådant:( Det är så mycket måsten i livet så man vet inte vart man ska börja.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa i min bok Liza Marklund- Den röda vargen, förut läste jag en annan bok av henne som hette Primetime  och den var riktigt bra, den läste jag ut på två veckor, och det är snabbt för att vara mig.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0