src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag kväll

Sitter här och njuter av att slippa gå upp i morgon bitti, för jag är inte så morgonpigg längre. Skulle vara ledig hela helgen, men folk har blivit sjuka på jobbet så jag ska hoppa in oh jobba i morgon kväll och lördag dag. Idag fick jag föresten fdelegering (vet inte hur det stavas) att dela medicin:) Så nu är det i alla fall två vikarier som kan göra det. Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba och träna fotboll. Snacka om att man har svettas på jobbet, det bara rann om mig. Bättre blev det ju inte att vi gick en man kort och det var bara en som fick dela medicin. Sprungit häcken av mig hela dagen så man kan säga att jag är ganska slut. Vet inte om jag kommer kunna sova så mycket i natt för det är något så fruktansvärt varmt i mitt rum. Sov nästan ingenting natten till idag, så det var extra segt i morse. 

I morgon så ska jag som sagt jobba kväll 16-21. Retsen av dagen funderar jag på att tillbringa i solen, ska hjälpa mamma och handla också inför helgen. Mamma och jag jobbar så Pelle år vara mästerkocken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0