src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Sista dagen på veckan och i morgon är det en ny. Jag sko jobba idag tills torsdag och sen är jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag och det ska bli skönt eftersom jag inte har varit ledig en helg sedan jag börja jobba nu i sommar. I helgen ska jag till Skövde och städa och packa et sista inför flytten den 31/7, kanske ska sova hos Nina, vi prata om det för ett tag sedan men jag måste ringa henne och se fall det fortfarande är ok? Jag har ju liksom ingenstans att sova i min lägenhet eftersom jag packat ner allt.

Idag har jag varit riktigt seg och jag somna om i morse när jag kolla på tv och vakna klockan 12.00. Måste försöka va utvilad så jag orkar jobba:) Har så svårt att sova på kvällarna när jag har jobbat på kvällen, fråga mig inte varför?

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0