src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Ja ha då var man uppe då, vacknade nyss av att det var så varmt men jag känner mig i alla fall utvilad. Solen skiner även idag och jag får för en gångs skull tillbringa min dag i den:) Det är så skönt att ha en hlt ledig dag, för jag har jobba så mycket nu sista tiden. Jag har räknat ut att jag bara kommer vara ledig 8 dagar denna månad, så pengar tjänar jag, så jag behöver inte vara orolig för ekonomin fram över, men mycket av pengarna går åt till thailadsresan.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Har lite alternativa att välja på men jag vet inte vilket? Antingen så stannar jag här hemma i Åmmeberg och försöker få tag på någon som vill ner och bara och sola med mig, för att vara själv är ju inte så kul. Det andra alternativet är att förlja med Pelle till stugan och klippa gräset, för han kommer dö av värmen om han gör det själv. Vet att ni skulle ta alternativ ett på en gång, men ja vill ha någon med mig då:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0