src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Jag är riktigt virrig när det gäller dagar just nu, har ingen koll alls, om gamlingarna var virrriga innan på dagar lär dom va mer virriga nu eftersom jag uppgav fel dag för endel i går, jag var helt bombis p¨å att det var onsdag då:P Ja ja nu känner jag mig i alla fall rätt på dagar för nu är det verkligen onsdag:) Bara idag och i morgon kvar sen är det fyra dagar ledigt och de dagarna äör fyllda med aktivitet!

Fredag: Klippa gräset och åka ner till skövde och packa ihop och städa lägenheten innan flyttn den 31/7 och jag tillbringar natten hos Nina. 
Lördag: Fortfarande kvar i skövde och gör klart resten i lägenheten sedan beger jag mig till stugan där mamma och pelle befinner sig
Söndag: Åker hem från stugan
Måndag: Njuter det sista av min ledighet innan jag går på ett 100% schema


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2008-07-16 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0