src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka

Ja ha då var det en ny måndag och början på veckan. Har suttit i telefonen och pratatmed folk på skövdebostäder om hur jag ska hämta nyckeln och så på torsdag, men det råder delade meningar om det kan man säga. Ena studen ska jag ringa dit och andra studen ska jag ringa dit. Men nu fick jag ett nummer som jag ska ringa för att bestämma tid för att hämta nyckeln. Men nu när jag kollar var det till samma person jag prata med först och han verkade virrig:/ Jag ringer honom i morgon i stället.

Ännu en dag i värmen och när jag kollade i tidningen ska det vara så här hela veckan nu. Självklart när man ska jobba och flytta denna vecka:( Jag får njuta av de små stunderna jag är ledig om dagarna innan eller efter jobbet. Nej nu ska jag dra på mig min bikini och bege mig ut i solen. Håller på och försöker få lite färg på kroppen, för jag är ovanligt blek för denna årstid än vad jag brukar vara.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0