src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Midnatt

Det är midnatt och jag är fortfarande uppe, ska alldelse strax lägga huvudet på kudden och sova men jag tänkte skriva lite här först. Har sovit middag en timma idag efter jobbet och snacka om att man blir seg efter en sådan tupplur, man är ju helt slut hela källen sen. Har sovit varje dag efter jobbet nu och det behöver jag:) Är inte den som sover middag annar. 

I morgon så tänker jag inte ställa klockan utan jag kommer vakna när jag känner för att vakna, och när jag gjort det är det dags att packa. Det blir en natt i skövde och en natt i stugan vid Lyrestad. Ska storstäda och röja i lägenheten så att det bara ä att flytta ur den sen utan att behöva tänka så mycket på städningen just flyttningsdagen. Nina slutar 21.00 i morgon och det blir till att gå hem till henne då för jag ska sova där:)

Nej nu ska jag sova för ögonlocken känns som tegelstenar:)

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha:)

2008-07-18 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0