src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ledig måndag

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt även fast det har regnat precis hela dagen. Bara kunna ta hand om sig själv och inte behöva tänka på jobb, är ledig i morgon med och jag ska sova länge.

Mitt schema ser ut så här två veckor framåt:

7/7 Tisdag: LEDIG
8/7
Onsdag: JOBBA
9/7 Torsdag: JOBBA
10/7 Fredag: LEDIG
11/7
Lördag: JOBBA
12/7 Söndag: JOBBA
13/7 Måndag: JOBBA
14/7 Tisdag: JOBBA
15/7 Onsdag: JOBBA
16/7 Torsdag: JOBBA
17/7 Fredag: LEDIG- ev till skövde och packa
18/7 LördagLEDIG- ev till skövde och packa 
19/7 Söndag: LEDIG- ev till skövde och packa
20/7 Måndag: LEDIG

Som ni ser jobbar jag mycket nu:) Ni vill inte veta hur det ser ut ännu längre fram, då jobbar jag gämt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0