src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jobb+Röfors+Åska

Idag så jobbade jag mellan 7-16 och jag måste medge att det var jätte segt och mitt huvud hängde inte med riktigt. Efter jobbet åkte jag hem till Sara och böt om sedan begav vi oss till Röfors för att fira mia som fyllt 20, vilket var jätte trevligt:)


Emelie, Sara och Staffan hade gjort en fin tårta till damen:)


Hon fick ett paket med ett snyggt halsband i av mig:)


Mia tar kort på regnbågen


Fick inte med hela bågen men man såg hela:)


Det spöregna hela vägen och det kom blixtar med


När jag närmade mig Askersund fick jag med lite utav en blixt (det ljus ni ser ovanför träden på höger sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0