src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helgen

I fredags åkte jag till Skövde för att pack i hop min lägenhet och det blev mer att packa än jag trodde.  

Tryckte i hopp möblerna i ett hörn


Köket blev rent och fint:)


Loggian där jag hade min matplats


Mitt sov och vardagsrum


Toaletten är helt tom av saker


Tryckte in alla saker i garderoben


Ändast paraply, dörr,matta och skohorn kvar i min hall

Kommer sakna min lilla lya, men jag hoppas kunna göra min nya lägenhet lika trivsam om inte bättre:)


I lördags fortsatte jag och paxka och städa, sedan begav jag mig till stugan vid lyrestad och göta kanal där mor och Pelle befann sig:) Senare på kvällen hämta vi Pelles mamma Kerstin i Töreboda och tog med henne till stugan och vi åt mat och hade trevligt:)




Idag så vakna jag vid 10.00 och vi 13.00 bestämde vi oss för att åka hem eftersom vädret inte var det bästa:)
Jag har i alla fall haft n underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0