src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Zzz

Klockan är snart ett och jag är fortfarande uppe. Kanske borde lägga mig till sängs snart? Känner mig inte direkt trött häller, men jag måste sova för att orka morgondagen.

Annelie och Sara kommer hit vid 10 tiden och vi ska sitta och läsa igenom de andra gruppernas arbeten, som vi sedan ska opponera på onsdag. Har aldrig gjort de förut så det blir något nytt som vi sedan kommer ha nytta av i fortsatta studier. Det jag har lärt mig första halvåret på högskolan är att man gör aldrig något en gång utan fler gånger. Så nu gäller det att man sätter sig in i de andras arbete. Vad har de kommit fram till? Hur gick de till väga? Som jag har fattat det så ska vi kunna deras arbete lika mycket utantill som vårt eget.

Annars i morgon så ska jag umgås med min kompanjon, vi ska väll göra det vanliga (Laga mat). Men vi ska även och kolla på en soffa och tv bord till damen. Jag ska väll föröka hitta en sådandär vagn som man kan ha på toaletten och lägga saker i...Har massor utav saker ovanpå mitt badrumsskåp, men jag kom på att det är inte så bra att ha det där eftersom baksidan av spotlighten blir ganska varm och det kan börja brinna. Då är det ganska bra att ha en sådan vagn som man kan ha allt bråte på.

På kvällen kommer väll grannen på 5 våningen ner till oss och kollar på favoprogrammet Andra avenyn! Nu börjar man ju komma in i de vanliga rutinerna och sön-tis klockan åtta är vi väldigt upptagna av det programmet. (STÖR EJ)!!!!!

Ja hur gick dagens städning då? Hm... ja du jag kom så långt att jag städa i garderoben så jag kunde få in mer där och att jag plocka bort alla jultomtar plus att jag har ordnat om lite så jag fått plats med ljus och allt jag fick i julklapp. Verkligen fullt på de ställena jag kan ställa saker synliga nu. Kanske är dags att få upp min hyllor snart. Ska försöka få tag och låna en sådandär borr man kan borra i mina väggar med (Fråga mig inte vad det heter.)?

I veckan nu ska jag försöka ta ner julgardinerna och sätta upp de andra gröna! Så nu blir jag "hon med de gröna gardinerna" igen! Ha ha det är så jag beskrivs här... Jag gillar faktist grönt och det syns väll utifrån för jag har även en knallgrön fönsterlampa med och gröna växter:P

Uj uj vad jag skriver, men det är konstigt att jag har så mycket energi att skriva den här tiden på dygnet.

Ja ja ne nu ska jag försöka sussa lite.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0