src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad är det med mig

Idag har inte mitt humör varit det bästa...Men det känns ändå som att jag skulle kunna ha en anledning att inte va på tipp topp. Känns som att det sker en stor förändring i mitt liv precis just nu, jag kanske behöver förändra mig själv? Det kanske är det som gör att ja blir på dåligt humör, att jag kanske inte direkt är redo för en för stor förändring? Känns som personer som lever runt omkring mig börjar försvinna och nya tillkommer, men jag vill verkligen inte att de personerna ska försvinna, men iblad funderar jag på om det ändå inte är det bästa? Alltså jag är bara så förvirrad och jag vet inte direkt vad jag vill?

Sjulle vilja ha en person och prata med just nu......

Kommentarer
Postat av: moster

Du får väldigt gärna ringa och tala med mig om du vill, jag är vaken till 23.00 sen måste jag lägga mig.Det är tufft på jobbet nu.Eller så ringer du i
morgon efter kl 19,30 skall på information efter jobbet,men då är jag hemma/kramiz moster

2008-01-22 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0