src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tillbaka..

Ursäkta att jag inte har varit tillgänglig men det har varit mycket att göra. När jag kom hem til Åmmeberg i fredags var det bara att byta om och dra vidare till Laxå och fira Terra! Vi hade riktigt trevligt! Bowlingen gick bra för min del för en gångs skull och jag vann i min grupp som bestod av mig själv, Katta, Carro och Lina! Sen efter bowlingen när gänget skulle till till krogen så stack jag, Mia, Carro och lilla noel till Burger King för att få mat i magen, alla var jätte hungriga och Noel var sugen på mias hamburgare he he..

I går så jobbade jag från 7-16 och när jag kom hem så var det bara fram me boken och läsa. Han klart ett kapitel i går...

Nu på morgonen hann jag ett kapitel till och gjort fyra frågor:) Känner mig duktig och jag ska försöka hinna två kapitel till idag, så känner jag mig inte så stressad längre:) Men lite avbrott i läsandet kommer det bli efter som jag ska till min moster där vi ska fira mitt kusinbarn som fyllt 8 den 20 januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0