src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 23 Januari

Ja nu var det dags att gå upp igen då:/ Börjar skolan 10.15 då vi ska på föreläsning till kl 12.00. Sen har vi lunch till 13.15 då vi ska ha seminarium med våra nya basgrupper, lite nervös faktist eftersom man inte har träffat dem förut. Men det ska nog gå bra:) Får inte glöma att ta med mig matlåda bara.

Uch va jobbigt det är att trycka i sig frukost:( Jag har jätte svårt med det, men eftersom jag ska bli sundare måste jag försöka få i mig lite granna..

Efter skolan idag ska jag ut på stan och hitta en present till en kompis som fyllt år? Vet faktist inte vad jag ska hitta på`?


Här är skövde högskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0