src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Om mig

Hitta en lista på en blogg:

ALLMÄNT;
1. vad heter du? Sofia Magdalena Wellermo
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med mitt namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Anna-lena eller Tobias
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 1988
6. vart bor du? Skövde
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 1 gång
9. vart skulle du vilja bo? Trivs bra i Skövde
10. yrke? Pluggar (men extra knäcker då&då)

UTSEENDE;
1. hur lång är du? 171 cm
2. hur mycket väger du? Inget jag delar med mig
3. hårfärg: Brun
4. ögonfärg? Grön Grå
5. mest nöjd med? Mina ögon
6. minst nöjd med? kroppen
7. skostorlek? 41-42
8. glasögon? Läsglasögon
9. har du några piercingar/tatueringar? Nä, förutom i öronen

FAVORITER;
1. filmer? Komedier, Wallander, Beck
2. låtar? Gillar det mästa
3. årstider? Sommar!
4. mat/dryck? Allätare
5. djur? Katt (Speciellt mina små kissar)
6. färg? Lila och Grönt
7. parfym? Det som luktar gott
8. tv-program? Andra Avenyn
9. sysselsättning? Umgås med vänner

KLÄDER;
1. vad använder du just nu för jacka? Brun vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? Vita reebook
3. favoritfärg på kläder? Grå för tillfället!
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Snygga kläder som finns i min storlek
5. favoritaffärer? Gina tricot och Kappahl
6. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0-500
7. vad har du för byxstorlek? 48- 50
8. vad har du för tröjstorlek? L-XL

PRYLAR;
plånbok: Brun från Lindex
tandborste: Grön vit från Ö&B

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 21:29:13
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0