src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lunch

Sitter uppe hos Sara och väntar på att hon ska bli klar,
för sen ska vi möta Nina och gå till skolan! Har fått en
super god lunch som bestod av pasta och egengjord
pastasåsmed bacon! Så nu klara jag mig tills senare
hon bjuder på en middag för hoppningsvis!

Ska jag ge ett tipps till andra studenter, så är det att om ni
är två stycken som umgås mycket och bor nära vandra, att
ni delar på att laga mat! Sara och jag lagar mat varannan
dag i så god mån som möjligt och i bland får man laga två
dagar och den andra får göra det samma! Man sparar mycket
pengar på det! Mycket roligare att vara två vid matlagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0