src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kära mor

Låg på soffan och somna till och helt plötsligt väcker mamma mig och det har redan gått två timmar. Kanske behövdes sova an stund eftersom jag la mig vid 01.30 i natt och blev väckt 06.55 och sen jobba till 14.00. Nu är jag i allfall pigg och när jag vakna så hade mamma även bakat bröd som var jätte gott med o´boy till! Ska få med mig lite hem till Skövde.

Älskar verkligen min mamma! Hon ställer alltid upp när det är som svårast, och när man är ledsen. Skulle inte klara mig utan henne. Jag ska verkligen gott göra henne, jag är verkligen skylldig henne många tjänster....

image381
Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0