src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God natt

Nu ska jag gå och få mig lite sömn så jag rkar upp i morgon. Ja ska nämligen åka hem till skövde hal tolv med tåget från hallsberg, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Känns både bra och dåligt, med tanke på att det finns så mycket oro för vad som kommer och hända. Har haft en bra helg hemma nu och jag har kunnat plugga och gjort det jag ska, i allfall det jag ska ha klart till onsdag. Fick nyss reda på att jag ska ha med sax och lim med till ett seminarium på fredag! Vi ska hålla på med tis (tidningn i skolan). Det var länge sedan man fick hålla på och lappa ihop saker:)

Vad har man annars gjort idag då? Jo mor och jag har varit till IKEA och handlat! Köpte mig:

-Duschdrapperi
-Toalettbostar
-Handdukar
-Badrumsmatta
- Askar som ja kan lägga smink och annat i


Kort sagt kan man säga att jag tänkt göra en makeover på min toalett!

När jag kommer hem till skövde i morgon så blir det till att städa en smula:) och jag ska naturligtvis ta mig til gymet och träna eftersom jag inte gjort det förens i onsdags förra veckan. Sen ska jag fortsätta och läsa den kära studenlitteraturen som jag älskar så mycket.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen!

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0