src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Morgon

Vaknade nyss och när jag såg klockan blev jag glad att jag sov så länge för en gångs skull:) Kanske var för att man inte sov så mycket i går natt. Det blåste så då med, så det lät som hela huset skulle rasa. Men i natt var det lugnt i luften. För övrigt är jag snopen att jag inte hört grannarna i natt? När jag kom hem igår kväll så var det fullt ös? De kanske partaja någon annanstans?

Vad ska man hitta på idag då? Jag tänker i allfall ta en promenad och den som vill får väll följa med:) kan tänka mig att Nina vill ta en tur! Annars i dag kanske jag borde plocka lite här i lägenheten, för det ligger småsaker överallt efter i fredags. Toaletten ser ut som bara den. Måste skaffa mig en sån där vagn och ställa saker på där inne. Mamma hade vist köpt en till mig för hon viste jag behövde det. Allt får jag ju ställa på golvet.

Nej nu ska jag fixa till mig lite!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0