src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Funderingar

Nu kommer den tänkande filuren tillbaka i rutan igen....

Två dagar kvar tills man kommer i den åldern då allt blir så mycket lättare, eller blir det verkligen det? Ja man får ju i allfall gå på systembolaget själv, och man kommer in på krogarna på lördagar:) Men det är väll inte så viktigt igentligen. Finns det problem med att fylla 20? Kanske, massor utav krav dyker i allafall upp på min sida. Man ska hitta den rätta....ett evigt tjat om man har "hittat någon karl" än. Känn ingen press (jag få panik). Tänk om det bara var att knäppa med fingrarna så kom en? Vad skönt.

Vet inte vad det är med mig, men jag tror jag är rädd för ensamheten? Fort jag är ensam så kommer en obehaglig känsla som strömmar genom kroppen. Till och med när jag ska sova så strömmar den genom min kropp och att få en blund är omöjligt.

Jag känner mig sviken på ett sätt som inte går att beskriva.

I morgon ska jag jobba mellan 7.30-15.30, sen bär det hem till lilla Åmmeberg igen för att fira min födelsedag som är på lördag med släkten. Kommer bli fikande så man inte vill se en tårtbit efter säkert. Alla kommer ju inte samtidigt kan jag tro. Tur är kanske de för då får man mer tid och prata med andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0