src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ännu en dag..

.. Ja ännu en dag har flygit förbi

Men jag har i allfalll fått endel gjort:) Jag har Tvättat, dammsugit, Läst, Tränat, Handlat, Läst igen

I morgon ska jag gå upp tidigt:) Ska försöka komma i säng tidigare och komma upp tidigare på morgonen. Kl 8.30 ska jag och Sara sätta oss i skolan och plugga lite. Man får det mästa gjort där faktist.. Ska ta tag i saker och ting nu den här veckan. Ska även sitta endel i helgen hemma i Åmmeberg. Får ta med mig datorn hem så jag kan fixa lite. Har en portfolio som måste göras.

Veckan i övrigt ser ut så här:

Onsdag: Föreläsning och Seminarium
Torsdag: Läsa
Fredag: Föreläsning och Seminarium, Hem till Åmmeberg och fira Terra på kvällen i Laxå.
Lördag: Ev Jobba, Plugga
Söndag: Ev Jobba och Åka hem till Skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0