src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= Vfu & Gym

Som vanligt har jag varit på min vfu, kändes segt idag efter man jobbat sent i går, men jag överlevde i allfall! Har varit mycket musik och dans i dag så man rycktes med i musiken och stog och digga! Vissa ungar är så coola när de dansar, de är till och med, med i takten!

När jag hade slutat åkte jag till Annelies Vfu och mötte upp henne! Sedan åkte vi hem till henne och böt om och direkt tog oss till gymet! Kändes segt men nu efteråt så känns det skönt att man gjort det i allfall! Tänkte ta och simma någon dag, men jag vet inte vilken dag? I morgon?, lördag? eller kanske söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0