src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mätt i magen

Jag är verkligen proppmätt, uch kanske inte skulle tagit så mycket, eller mycket och mycket det jag lade på tallriken var så mina portioner såg ut förut.  Känns bra att man har ändrat livsstil, då blir det inte för mycket av det goda, utan tvärtom, mycket av det nyttiga! Men det är gott i allafall. Jag har inte ätit något söt eller onyttigt på tre veckor och jag är ens inte sugen, det är en sak jag har blivit sugen på och det var en semla, men när jag tänker efter, varför ska jag ha en semla för? Bara så onödigt och onyttigt. Nästa vecka är det dop och det kommer bi fika, jag kommer få vara tråkig då för någe fika ska jag inte ha i allfall...finns inga undantag för mig just nu, då kommer ju bara suget tillbaka.

Magen börjar bli mindre i allafall, får dra in ett hack på skärpet var och varannan dag, det känns ju skönt. Måste sy in tröjor som jag beställde på halens, en av dem passar perfekt men två av dem är för stora, får sy in lite tror jag. Eftersom det var trepack så kan man ju inte bara skicka tillbaka en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0