src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag!

Nu är det lördag och jag är uppe tidigt, somna tidigt igår. Var väldigt trött efter en veckas vfu, och känner mig sliten. Men det får inte hindra mig att plugga i allfall för idag tänker jag ta mig i kragen och göra lite. Men en sak till som är ett måste är att ta en promenad i det vackra vädret, konstigt att vädret kan ändras så snabbt? I går när jag gick och lade mig i sängen trode jag att rutorna skulle blåsa sönder och nu när jag vaknar är himlen klarblå och solen håller på och gå upp:)

Andra saker som behövs ta itu med i helgen är städningen och plocka undan all skit som ligger överallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0