src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lista

Denna lista kommer från Katta

Höger- eller vänsterhänt: Höger, men vänster bent:p
Humör just nu: Hungrig och trött
Favoritgodis: Får inte äta godis men ferraribilar är ju inte fel
Är det nåt du absolut inte äter:  Korvstroganoff
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en lång tröja som är randig
Musik just nu: Klockan som tickar
Vad sa du senast: J*vla skit (Spilde ut vatten på golvet)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: När jag var liten
Sommarplaner: Jobba, Kanske kroatien med Katta
Är du bra på matte: Ja för fan fick ju G i allfall
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Just nu blir det bara vatten för min del
Längd och vikt: 171  och vikten behåller jag för mig själv
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Mobil (Så jag kan ringa sos), Bok(Som jag kan läsa tills de hämtar mig) och en snygg karl
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Båda
Vem är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: Just nu Arn
Tror på liv på andra planeter: Abolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Jajemen
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Ja faktist
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Jaa överallt.
Snarkar du? Ja när jag är förkyld
Rädd för insekter? Spindlar och harkrankar
Äckligaste insekten: Båda
Största svaghet: Jag är stark som en oxe
Det här är jag bra på: Allt
Bästa bok? Läser inte så mycket mer än studentlitteratur nu
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att jag kunde få alla barn i hela världen att ha det bra!
Chips, morötter eller godis? Inget av de
Pizza eller hamburgare? Inget
Skriver du dagbok? Inte på papper men i bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske en tatuering?
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur många syskon har du? 1
Vad är du mest rädd för? Otäckingar
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? Ja.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och Fritid.
Anser du att du är stark? JA (Gammal brottare)
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Hör på de som skrattar åt mig (Har det ofta)
Har du komplex och för vad? ????
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? nopp

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack för din snälla kommentar =)

2008-02-02 @ 17:07:34
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0