src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jahopp

Snön den har bara öst ner i natt tydligen, igår gick nästan all snö bort men nu när jag kollar genom fönstret är hela Skövde vitt. Vädret bara ändras hela tiden, kan det inte ligga kvar nu då? Tänkte ta en promenad idag ! Bara en bit för mer kanske jag inte orkar. Igår tog en timmes promenad musten ur mig. Kanske skulle palla mig upp där jag gör min vfu? Då kan jag ju ta reda på hur min tider blir när jag börjar igen:) Men då blir det en bra bit i allfall, men skit samma jag dör ju inte i allfall får man hoppas.

Vad händer denna vecka då? på onsdag, torsdag och fredag går jag i skolan i allfall som jag vet. Sara åker till Sälen så jag kommer va ensam de dagarna. Tänkte passa på och läsa en del då och tvätta och plocka undan här, eftersom jag ska åka hem till Åmmeberg i en vecka. Alla barn har ju sportlov här i Skaraborg och då fick vi en ledig vecka med, eller ledig och ledig vi får en studievecka, då vi får läsa och arbeta med våra portfolio. Vet inte om jag åker hem på fredag eller lördag än? Men det lutar åt fredag. Ska hem och mysa med familjen:) Eller mamma i allfall för marina ska på utbildning hela helgen tydligen. Blir nog bra för mig att vara där över sportlovet eftersom jag har en förmåga att göra det jag ska när jag är hemma.

Vad jag är sugen på att åka både skidor och pulka just nu när jag kollar upp mot skidbacken:) Tänk och bara köra ner för den:) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0