src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hemma i skövde igen

Nu är jag hemma i Skövde och det är så skönt att va ensam! Men saknar mamma redan, hon var ledsen när jag skulle åka hem. Men jag klarar mig och hon kommer till mig v 9, då ska jag bjuda henne och Pelle på middag, och så ska de förhoppningsvis sova! Jag blir bara glad när nån kommer på besök!

Nu har jag varit och hämtat ut alla paket på posten, två paket från Com Hem, fick en telefon och modemet till telefonen, böt teleoperatör! Sen hämta jag ut ett paket från halens och då fick jag mina tre tröjor och bikini! Så nu kan jag simma!

Ska i väg till stan igen snart och handla på willys, kylskåpet ekar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0