src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hemfärd

Idag sdå far jag ner till Skövde igen, ska bli skönt att vara lite ensam och kunna fixa det man ska ostört! Ska bara vara för mig själv idag, ska gå och handla, ta ut mitt paket på posten och sen i kväll blir det naturligtvis Melodifestivalen! Ola, Carola och Andreas johnsson ska va med och jag tror på dem i förhand! Inte för att jag älskar Carola då men de har fått bra betyg i tidningarna!

Annars idag om jag inte har någonting att göra så ska jag finslipa min uppgift! Så kanske jag kan lägga undan den tills inlämningen!

I morgon så ska jag följa med Annelie oc hennes pojkvän med fler och åka skridskor på billingehus! He he trodde inte jag hade några skridskor, men jag tror jag börjar bli senil för jag köpte ju ett nytt par förra året när jag åkte med ungarna på min Apu! Kommer vara spm bambi på hal is men det brukar ge sig efter ett tag och "då är de bar och åk!"

Nu börjar ju veckan ta slut och på måndag börjar min helvecka på vfun! Känns skönt för då slipper jag skolan! Men man har ju och göra ändå. Ska sitta på kvälarna och va duktig med skolarbeten tänkte jag, men en sak jag inte får hoppa över när jag kommer hem om dagarna är att träna på gymet, gå ut och gå eller simma! Måste ju hålla formen. I morgon är det den stora dagen för då ska jag väga mig och mäta mig! Då får man se hur duktig jag har varit! Känns som att det har blivit resultat i allfall! Om det inte hänt mycket på vikten har det garanterat hänt någe med omkretsen i allfall!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0