src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Godmorgon !

Måste säga att jag har sovit riktigt skönt i natt!  Somna även i sakplig tid med:)

Är kanske dags att ta på sig träningskläderna för jag och Annelie ska till gymet
och köra kondition vid 11 tiden! Inte så mycket folk nu på förmiddagen så vi kan
väll härja löst:) Efter det ska jag hem till henne och hjälpa tösa med en uppgift som
hon inte riktigt förstår, det gjorde inte jag häller före sara berätta.

Sen ska jag hem och göra lunch åt Sara och mig, gissa vad vi ska äta? blir väll
soppa som vanligt med vår soppa diet:) Idag blir det väll kycklingsoppa, med lite
sallad brevid. Kanske måste städa i dag med? Eller i allfall damma av och damsuga
under fönstrena, mitt filter under fönstren är inte riktigt tätt så det typ blåser in hos mig
så det kommer in massor av jord? Inte vet jag varför? Måste ta en repa på badrummet
med, med snabeldraken och sopsortera som jag sagt sedan i onsdags att jag ska göra.

I kväll så ska Jag och Sara på bio och se Arn och tempelriddaren! Men inget onyttigt
snacks blir det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0