src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ett varmt land

Sitter i min egen värld och drömmer mig bort till ett varmt och härligt land. Någonstans där man kan koppla av och inte behöva tänka på något annat. Skulle vilja åka till Grekland eller varför inte längre bort? Om det inte vore för skolan hade jag dragit för länge sedan, kanske får bli i höst någon vecka då det bara är föreläsningar som man inte får kompliteringar på. Sen finns det ju ett problem till, vem ska man åka med? Man vill ju inte gärna åka själv utan ha någon med sig... Åhh vad jag längtar till dommaren med, jobba och tjäna pengar sen så kan man få unna sig lite. Har planerat att jag ska va kvar i skövde till 1 Juni även fast vi slutar runt den 24 Maj, ska sätta upp mig som vikarie där jag gjort min vfu, och hoppas att jag får jobba lite där. Sen ska jag vara i Askersund över sommaren på hemtjänsten eller på ett äldreboende kan jag tro. Behöver nog inte va rädd att jag inte kommer få något. Jobbar ju där extra annars och det är brist på folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0