src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Community

Efter jag hade varit i skövde idag så fick jag vänta på att mamma skulle sluta i askersund, var verkligen rastlös. Men sen var det bara full fart hem och jag satte mig direkt och plugga, tro det eller ej men jag satt och plugga på www.bilddagboken.se ! Vi har fått i uppgift att kolla barns och ungdomars community på internet och se det i lärarperspektiv. Så jag valde bilddagboken, eftersom jag direkt fick en idé om vad man kan göra på den inom skolan.  Känner mig riktigt på G men jag är inte klar än. Har skrivit en sida och det ska va minst två. Får sitta och filosofera i morgon när jag ska åka till hallsberg med vår bil!

Kom ihåg, man kan hitta möjligheter till viktigt lärande överallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0